مبانی ارزیابی کیفی و شرایط حضور در مناقصه به شرح ذیل می باشد:
آیتمهای مورد
ارزیابی توسط کمیته فنی – بازرگانی این شرکت به شرح ذیل می باشد:
1- میزان حسن شهرت
2- میزان پشتوانه مالی
3-میزان توانایی و کیفیت اجرای کار
4- سوابق همکاری با شرکت های
مشابه
5-قراردادهای مشابه انجام شده و در دست انجام
7-وضعیت نیروی انسانی
متخصص و مرتبط پروژه از نظر تحصیلات و تجربه (اعضاء هیئت مدیره و کارشناسان فنی و
اجرایی)
8- وضعیت مالکیت ماشین آلات ،
امکانات و تجهیزات مرتبط به لحاظ استیجاری و یا تملیکی
9- گواهی نامه های
ایمنی و تعیین صلاحیت از اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یا سازمان برنامه و
بودجه کشور.
لذا از کلیه شرکتهای دارای سوابق مشابه که مایل به شرکت در مناقصه
می باشند دعوت می شود نسبت به تحویل مدارکی مبنی بر احراز مبانی ارزیابی فوق از
قبیل :
1- اساسنامه، آگهی
تاسیس و تغییرات، آخرین گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده
2- کپی قراردادهای
مشابه منعقد شده جاری و خاتمه یافته ( ارائه تصویر قراردادها که حاوی اطلاعات مشخصات
کارفرما، موضوع، مدت و مبلغ قرارداد و محل درج امضاء طرفین است و همچنین ارایه مفاصاحساب
های بیمه در خصوص پیمانهای خاتمه یافته الزامی می باشد )
3- سوابق همکاری با
شرکتهای مشابه ( این سوابق می بایست در قالب جدولی با ذکر عنوان دقیق قرارداد ،
کارفرما ، مبلغ و مدت پیمان باشد )
4- لیست نیروی انسانی
کلیدی فعلی( اعضاء هیئت مدیره و کارشناسان کلیدی) به همراه مدارک تحصیلی آنان
5- لیست امکانات و
تجهیزات تحت تملک
6- گزارش حسابرسی
تایید شده توسط جامعه حسابداران رسمی ایران مربوط به سه سال آخر شرکت و گردش حساب
شرکت
7- رضایتنامه از کارفرمایان
قبلی با ذکر نام و شماره تماس ناظر پیمان
8- گواهی نامه ایمنی و گواهی نامه تعیین صلاحیت از
اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یا سازمان برنامه و بودجه کشور.
و سایر مدارک مثبته ( بنا به تشخیص متقاضی ) را به همراه درخواست
شرکت در مناقصه فوق الذکر به دفتر امور حقوقی و پیمانهای این شرکت واقع در یکی از
آدرس های ذیل ارسال نمایند :
آدرس محل
ارسال اسناد ارزیابی :
1-
تهران – خیابان سعادت آباد – بلوار دریا – خیابان صرافهای جنوبی - خیابان نفیسی شرقی- پلاک 21- طبقه دوم-
امور حقوقی و پیمانها.
2-
ماهشهر – منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی- سایت
4 - شرکت پتروشیمی امیرکبیر –ساختمان اداری – طبقه دوم- امور حقوقی و پیمانها.
بدیهی است ارسال
مدارک برای شرکت کنندگان هیچگونه حقی ایجاد نکرده و این شرکت پس از بررسی اسناد و
مدارک واصله در چارچوب ضوابط و مقررات داخلی خود از شرکتهای واجد شرایط دعوت بعمل
خواهد آورد.
آخرین
مهلت تحویل رزومه : ساعت 15:00 روز شنبه مورخ 10 09 /1403 می باشد.
بدیهی است به اسناد ارسالی که بعد از تاریخ مذکور تحویل گردد ترتیب اثر داده
نخواهد شد.
شرح کلی موضوع
مناقصه :
· موضوع مناقصه عبارت است از خرید، تهیه و حمل کلیه
متریال مورد نیاز اعم از اجرای فنداسیون، جابجایی و نصب پمپ، کابل کشی، اجرای لوله
کشی، اتصالات، شیرآلات، PSV، کنترل
ولو، تجهیزات ابزار دقیقی، تجهیزات برقی، آهن آلات، ساپورتهای بتنی و فلزی، رنگ و
هرگونه متریال مورد نیاز دیگر و اتصال آن به خط لوله موجود در ابتدا و انتهای مسیر
تعیین شده.
·
مدت
انجام موضوع مناقصه 12 ماه می باشد.
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر
با شماره تلفن 87750-021 داخلی 298 و 233 ، تماس حاصل نمایند.